A cég alapítói több éve foglalkoztak a gondolattal, hogy kiépítsenek egy olyan komplex informatikai rendszert, mely teljes mértékben kiszolgálja a belső ellenőrzési vezetőket, segíti a belső ellenőröket a jelentések elkészítésében és megfelelő módon informálja a költségvetési szerv vezetőjét. 2014-ben került mindenki számára elérhetővé ez a rendszer, melyet azóta számos szervezet használ.
A rendszert kizárólag bérelni lehet, ezzel biztosítjuk a belső ellenőrzés valamennyi szereplőjének a napi 24 órában történő csatlakozási lehetőségét, illetve a "felhő alapú" szerver szolgáltatást. Ezzel együtt minden szoftvermódosítás és fejlesztés a partnereink számára azonnal elérhető. Nincs éves szoftverkövetési díj, minden megrendelő havi díjat fizet a szolgáltatásért.
A revisionSOFT a belső ellenőrzést teljesen automatikussá teszi. A jól átgondolt törzsadat felvitelt követően a további iratmintákat a rendszer magától generálja. Pontos adatfeltöltés esetén a kötelező nyilvántartásokat azonnal az ellenőr vagy a költségvetési szerv vezetője számára elérhetővé teszi, nem kell azokat kézzel összeállítani. A kockázatelemzés, a tervezés és a beszámoló készítés szintén az alapadatokból és a feltöltött információkból generálódik. Az ellenőrzés egyes lépései nem cserélhetők fel egymással, sőt logikai szinten nem is lehet azokat a rendszerben felcserélni (pl. nem készíthető jelentés, amíg nincs ellenőrzési program és/vagy megbízólevél). A határidőket a szoftver figyeli, azonnal e-mailt küld a lejárt feladatokról (intézkedési terv megküldése, beszámoló elkészítése, jóváhagyás figyelése, stb.) és 3 napos csúszás esetén a költségvetési szerv vezetőjét is informálja e-mailben.
Rendszerünket a következő felületen ismerheti meg ITT és az általa készült mintadokumentumok pedig ITT érhetők el.